Nowości
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?
W praktyce większość zamówień jest wysyłanych już następnego dnia roboczego, jednak zgodnie z regulaminem czas realizacji zamówienia wynosi do 4 dni roboczych. Termin ten może wydłużyć się szczególnie w trakcie sezonu jesiennego (październik i listopad) z powodu bardzo dużej liczby zamówień.
SKĄD POCHODZĄ SPRZEDAWANE W FIRMIE PRODUKTY?
Firma Akces jest bezpośrednim importerem kwiatów sztucznych oraz artykułów florystycznych i dekoracyjnych, a 99% oferowanego towaru to produkty produkowane w Azji przez sprawdzonych i doświadczonych producentów. Pozostałe produkty uzupełniające ofertę powstały w Polsce.
CZY NA TOWARZE SĄ KODY KRESKOWE?
Większość produktów nie posiada kodów kreskowych. Występują one jednak na niektórych pozycjach z kategorii artykułów florystycznych oraz ozdób świątecznych. W celu uzyskania dokładniejszych informacji na temat kodów kreskowych prosimy o kontakt z działem sprzedaży firmy Akces telefonicznie lub mailowo pod adresem hurtownia@akces.pl.
JAKI KURIER DOSTARCZA ZAMÓWIONE PRODUKTY?
Większość towaru wysyłamy za pośrednictwem kuriera DHL.
CZY TOWAR MOŻNA ZAMÓWIĆ Z WYPRZEDZENIEM I ODEBRAĆ W PÓŹNIEJSZYM TERMINIE?
Tak, istnieje taka możliwość. Jeśli interesuje Państwa taka opcja, prosimy o kontakt z działem sprzedaży firmy Akces telefonicznie lub mailowo pod adresem hurtownia@akces.pl.
CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WYSŁANIA TOWARU ZA GRANICĘ?
Tak, cennik wysyłek oraz obsługiwane kraje podane są TUTAJ.
SKĄD MOŻNA ODEBRAĆ TOWAR W PRZYPADKU WYBRANIA OPCJI <I>ODBIÓR OSOBISTY<I>?
W przypadku wybrania opcji „Odbiór osobisty” zapraszamy do siedziby firmy Akces na ul. Wojska Polskiego 20 w Macierzyszu (gmina Ożarów Mazowiecki, 05-850). Prosimy o wcześniejsze ustalenie terminu odbioru z działem sprzedaży firmy Akces.
Leave a reply
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.