Często zadawane pytania
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zgodnie z regulaminem czas realizacji zamówienia wynosi do 4 dni roboczych, jednak w praktyce większość zamówień jest wysyłanych już następnego dnia roboczego. Czas realizacji zamówień może wydłużyć się w trakcie sezonu jesiennego (październik i listopad) z powodu bardzo dużej liczby zamówień.
Skąd pochodzi sprzedawany w firmie towar?
99% oferowanego przez nas towaru to produkty produkowane w Azji przez sprawdzonych i doświadczonych producentów. Pozostałe produkty są pochodzenia polskiego.
Czy na towarze są kody kreskowe?
Coraz większa część towarów prezentowanych w ofercie Akcesu posiada kody kreskowe. Nie występują one jednak na wszystkich pozycjach. W celu uzyskania dokładniejszych informacji na temat kodów kreskowych, prosimy o kontakt.
Z usług jakiego kuriera korzystacie?
Większość towaru wysyłamy za pośrednictwem kuriera DHL.
Czy towar można zamówić z wyprzedzeniem i odebrać w późniejszym terminie?
Tak, istnieje taka możliwość. W celu zarezerwowania zamówienia prosimy o dopisanie stosownej informacji podczas składania zamówienia.
Czy istnieje możliwość wysłania towaru za granicę?
Tak, cennik wysyłek oraz obsługiwane kraje podane są TUTAJ.
Skąd można odebrać towar w przypadku wybrania opcji Odbiór Osobisty?
Zapraszamy do naszej siedziby głównej pod adresem ul. Sławęcińska 3, 05-850 Macierzysz, gdzie można odebrać towar. Prosimy o wcześniejszy kontakt, aby ustalić termin odbioru.